ការផ្សព្វផ្សាយ, ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគណបក្សប្រជាជន
CTR នៅក្នុង "Yandex ។ ដោយផ្ទាល់" ជាអ្វី? សន្ទស្សន៍ CTR CTR
ពួកគេនិយាយថាការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែល - វាគឺជាអាជីវកម្មរកកម្រៃបានច្រើន។ ទោះយ៉ាងណាអ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងជាច្រើនដែលអាចជជែកតវ៉ាជាមួយនោះ។ ថវិកាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ពួកគេត្រូវរលាយមុនពេលដែលភ្នែករបស់យើង, bumping ចូលទៅក្នុងតួលេខចម្លែក: CTR ។ វាប្រែថាកត្តាសំខាន់បំផុតរួមបញ្ចូលក្នុងក្បួនដោះស្រាយការគណនារបស់ CPC ។ ចូរព្យាយាមយល់ពីអ្វីដែល CTR "Yandex ។ Direkt" និងរបៀបដើម្បីធ្វើឱ្យមិត្តភក្តិជាមួយគាត់។ បញ្ហានេះបើតាមអ្នកជំនាញជាសកល។ ការយល់ដឹងអំពីកត្តានេះនឹងរក្សាទុកប្រាក់ច្រើនមួយនៅលើយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយនិងប្រាក់បន្ថែមទៀត។
ពាក្យមួយចំនួនអំពី "Yandex ។ Direkt"
អ៊ីនធើណែ - គឺជាវេទិកាដែលមានប្រជាប្រិយភាពបំផុតដើម្បីផ្សព្វផ្សាយផលិតផលឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។ វាមានបុគ្គលិកភាពខុសគ្នានៃក្រុមហ៊ុនដែលមានសកម្មភាពត្រូវបានកំណត់ទៅឱ្យអង្គការនៃទំនាក់ទំនងរវាងពួកអ្នកដែលចង់ជូនដំណឹងខ្លួនឯងអំពីការនិងអ្នកគ្រប់គ្រងតំបន់បណ្ដាញនេះ, នោះគឺជាអ្នកដែលផ្តល់នូវបណ្តាផ្ទាល់របស់ខ្លួនសម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
នេះជាឱកាសធំបំផុតនៅក្នុងអាជីវកម្មនេះនៅក្នុងម៉ាស៊ីនស្វែងរក។ ទាំងនេះគឺជាក្រុមហ៊ុនដែលចូលរួមនៅក្នុងការបង្កើតផ្នែកទន់។ អ្នកកំពុងប្រឈមមុខនឹងពួកគេនៅពេលជានិច្ចសំរាប់ពណាកំពុងសម្លឹងរកមើល។
"Yandex ។ ដោយផ្ទាល់" គឺជាផ្នែកមួយនៃក្រុមហ៊ុនផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលពេញនិយមបំផុតក្នុងអ៊ីនធើណែភាសារុស្ស៊ី។ វាត្រូវបានរៀបចំនៅលើមូលដ្ឋាននៃក្រុមហ៊ុនដែលបានបង្កើតម៉ាស៊ីនស្វែងរកដែលខ្សែភាពយន្តនេះ។ "Yandex ។ ដោយផ្ទាល់" បានផ្ដល់នូវការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិងម្ចាស់គេហទំព័រ (អ្នកគ្រប់គ្រង) ។ ដំបូងចំណាយប្រាក់លើអ្វីមួយដើម្បីធ្វើឱ្យខ្លួនគេបានស្គាល់, ក្រោយមកទទួលបានមួយផ្នែកតូចនៃពួកគេសម្រាប់ការផ្តល់គេហទំព័រផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។
Servi, របស់ពួកគេការចងគ្នាជាការពិតណាស់, គ្រប់គ្រងដំណើរការនេះ។ គាត់ត្រូវតែរក្សាតុល្យភាពរវាងជានិច្ចការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិងចុចលើវា។ បើមិនដូច្នោះទេវានឹងចូលទៅនៅលើនិងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិងអ្នកគ្រប់គ្រងតំបន់បណ្ដាញ។ ភ្ញៀវទេសចរមានអារម្មណ៍ថានិងសេវាកម្មរបស់គាត់មិនមានគុណភាពគ្រប់គ្រាន់និងចូលទៅកាន់ម៉ាស៊ីនស្វែងរកផ្សេងទៀត។ អ៊ីនធើណែ - ជាតំបន់មានការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់។ ឥឡូវអ្នកយល់អំពីអ្វីដែលប្រធានបទសម្រាប់ការពិភាក្សានេះត្រូវបានប្រកាស, អ្នកអាចចូលទៅកាន់បេះដូងនៃបញ្ហានេះ។ ដូច្នេះអ្វីដែល CTR "Yandex ។ ដោយផ្ទាល់" ជាអ្វី?
ច្បាប់
វាគួរតែត្រូវបានយល់ថាមនុស្សដែលចូលរួមនៅក្នុងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម, ច្រើន។ ពួកគេបានប្រើដូច្នេះឃ្លាគន្លឹះដូចគ្នាប្រកួតប្រជែងជាមួយគ្នា។ និងជាអាជ្ញាកណ្តាមួយដើរតួនាទី "Yandex ។ ដោយផ្ទាល់" ។ អប់រំដែលរៀបចំដោយក្រុមហ៊ុននេះបានផ្តល់នូវពមួយចំនួនអំពីវានោះទេប៉ុន្តែមិនគ្រប់គ្រាន់ទេ។
គោលបំណងនៃ "Yandex" នេះ - រកប្រាក់ចំណូលបានទ្រព្យសម្បត្តិ។ វាបង្កើតច្បាប់ដែលអនុញ្ញាតឱ្យផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគ្នាដើម្បីយកឱ្យបានច្រើនបំផុត។ ឧទាហរណ៍តម្លៃបក្ខពួកនៅក្នុង "Yandex ។ ដោយផ្ទាល់" មួយអាចមានភាពខុសគ្នាពីការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មស្រដៀងគ្នា។ «អាជ្ញា "គឺមិនត្រូវសម្លឹងមើលថាតើអ្នកមានឆន្ទៈដើម្បីចំណាយនិងការពិនិត្យឡើងវិញរបស់អតិថិជនមួយ។ វាជាការសំខាន់ដើម្បីឱ្យប្រជាជនឆ្លងកាត់ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនេះ។
ប្រសិនបើអ្នកបានយល់ពីចំណុចនេះ, បន្ទាប់មកដោះស្រាយពី អ្វីដែល CTR នេះ នៅក្នុង "Yandex Direkt" ។ និងថាតើវាប៉ះពាល់ដល់ថវិកាវានឹងមានភាពងាយស្រួល។ ជាថ្មីម្តងទៀតក្រុមហ៊ុននេះមិនមានជាបញ្ហាពីរបៀបដែលប្រាក់ជាច្រើនដែលអ្នកមានបំណងដើម្បីផ្តល់ឱ្យវាប្រសិនបើការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មត្រូវបានបង្កើតឡើងអាក្រក់ឬមិនបានចាប់អារម្មណ៍ជាសាធារណៈ។ វានឹងស្វែងរកការទទួលបានពីគ្នាបន្តិចបន្ថែមទៀត, នៅក្នុងន័យនៃសកម្មភាពរបស់ខ្លួន។
តើអ្វីជាការ CTR នៅក្នុង "Yandex ។ Direkt"
នៅក្នុងការគាំទ្រផ្នែកបច្ចេកទេសបានរៀបរាប់គំនិតនេះគឺមានតំលៃសមរម្យណាស់។ CTR (ចុចតាមរយៈអត្រាការ) គឺជាការចង្អុលបង្ហាញបដាឬការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម CTR ។ រូបមន្តគណនារួមបញ្ចូលសូចនាករពីរ: ចំនួននៃការសន្ទនានិងចំណាប់អារម្មណ៍នោះទេ។ CTR - វាគឺជាឯកជនរវាងពួកគេ។ គឺថាដើម្បីទទួលបានវាអ្នកត្រូវតែចុចបែងចែកដោយចំណាប់អារម្មណ៍។ ទោះយ៉ាងណាមិនមែនទាំងអស់ដូច្នេះសាមញ្ញ។
ជាដំបូងនៃការទាំងអស់ "Yandex" មិនបានពិចារណាតួលេខនេះភ្លាម។ នៅពេលដែលការសម្រេចចិត្តការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលលោកបានផ្តោតជាលើកដំបូងនៅលើ CTR ទស្សន៍ទាយនេះ។ និងជា "Yandex" ទទួលទិន្នន័យ - គ្មាននរណាម្នាក់ពិតជាយល់។ ការគាំទ្របច្ចេកវិទ្យាដូចគ្នាពន្យល់ថាការផ្តោតលើការសម្តែងជាមធ្យមនៃយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយស្រដៀងគ្នាយកទៅក្នុងគណនីកម្មនៃតំបន់បណ្តាញ (ប្រសិនបើវាមាន) ។
ពិតប្រាកដ CTR ចាប់ផ្តើមត្រូវបានចាត់ទុកតែបន្ទាប់ពីមួយចំនួនជាក់លាក់នៃចំណាប់អារម្មណ៍។ ឧទាហរណ៍ពួកគេគួរតែបាននៅក្នុងឆ្នាំ 2016 ដើម្បីឱ្យមានយ៉ាងហោចណាស់ 400 នាក់ក្នុងការចំណាយនៅក្នុងការចុចនេះនៅក្នុង "Yandex ។ Direkt" អាស្រ័យលើសូចនាករនេះ។ តូច, មានតម្លៃថ្លៃកាន់តែច្រើនវានឹងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
គ្រឿងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតម្រៀបតក្ក
សូមមើលឧទាហរណ៍មួយដែលបង្ហាញពីរបៀបអត្រា CTR - CTR ។ អ្នកនិងខ្ញុំមានពីរនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ មួយគឺមានឆន្ទៈក្នុងការបង់ប្រាក់ចំនួន 20 រូប។ សម្រាប់សកម្មភាពអតិថិជនជារៀងរាល់លើកទីពីរនេះមានអារម្មណ៍សោកស្តាយចំពោះមូលនិធិទាំងនេះ។ លោកបាននិយាយថាតម្លៃនៃការ 10 ទំ។
យុទ្ធនាការរបស់ពួកគេរត់សម្រាប់ខណៈពេលមួយ។ ជាលទ្ធផល "Yandex" បានឃើញជាលើកដំបូងមួយរយចំណាប់អារម្មណ៍ទទួលបាន 5 ចុច។ CTR របស់លោក - 5% ។ នេះជាលើកទីពីរបានចំណាយផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់គាត់បានល្អប្រសើរជាងមុនយុទ្ធនាការ។ លោកសម្រាប់ការដូចគ្នារាប់រយចំណាប់អារម្មណ៍ទទួល CTR - 15% ។ ធ្វើបានយ៉ាងល្អ!
ហើយថានៅពេលដូចគ្នាបានទទួលបាន Yandex? ពីដំបូង: 20X5 = 100R ។ នេះជាលើកទីពីរ: 10x15 = 150r ។ តើទ្រង់គឺជានរណាផលចំណេញ? វាច្បាស់ណាស់ទៅនរណាម្នាក់ដោយសារតែការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលបង្ហាញចំនួនដូចគ្នានៃពេលវេលា។ ប៉ុន្តែជាមួយអ្នកផ្សព្វផ្សាយសេដ្ឋកិច្ចបន្ថែមទៀតប៉ុន្តែឧស្សាហ៍ "Yandex" ទទួលបានកាន់តែច្រើន។ ដូច្នេះប្រធានដើម្បីបន្លំភ្នែកដោយខ្លួនឯងនឹងមិនផ្តល់អាទិភាព workaholic នេះ។ និងជាប្រាក់រង្វាន់មួយ - ជាការចំណាយទាបជាងក្នុងមួយចុច។
វាប៉ះពាល់ដល់ថវិកា CTR?
ផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មកំពុងព្យាយាមឥតឈប់ឈរដើម្បីលៃតម្រូវទៅជា "Yandex ។ ដោយផ្ទាល់" ។ ការអប់រំសម្រាប់អ្នកដែលមានបំណងចង់ចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង។ ដើម្បីសម្រេចបាននូវលទ្ធផលនិងការមិនឱ្យដុតអ្នកត្រូវតែមានការចាប់អារម្មណ៍នៅក្នុងផលិតផលថ្មី, សិក្សាបទពិសោធរបស់អ្នកដទៃ។ ឧទាហរណ៍ពេលវេលាមួយចំនួនកន្លងមកវាបានក្លាយជាការច្បាស់ណាស់ថា "Yandex" បានប្រតិកម្មតបទៅនឹងយុទ្ធនាការទាំងមូលហើយមិនមែននៅលើផ្ទាំងបដាដាច់ដោយឡែកមួយ។ វាបានវិភាគអំពីរបៀបដែលអ្នកជំនាញបានប្រមូលពាក្យគន្លឹះនាទី, ដូចដែលពួកវាត្រូវបានប្រើនៅពេលបង្កើតការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
លើសពីនេះទៀត "Yandex" ប្រមូលអំពីឈ្មោះដែនគ្នា។ ប្រសិនបើវាគឺជាការមិនអំណោយផល, យើងនិយាយអំពី <បណ្តាកម្ម "។ វាប៉ះពាល់ដល់លទ្ធផលនៃការស្វែងរកដូច្នេះបង្កើនតម្លៃនៃការចុចកណ្តុរមួយ។ រៀនពិសេសថាតើមានអ្វីមួយដែលអវិជ្ជមានអំពីតំបន់បណ្ដាញរបស់អ្នក, អ្នកអាចធ្វើវិធីពិសោធន៍តែមួយគត់។ អ្នកត្រូវការដើម្បីបង្កើតការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទាំងពីរដូចគ្នាដែលនាំឱ្យមានអាសយដ្ឋានផ្សេង។ សម្រាប់តម្លៃសេវាដែលបានស្នើឡើងនឹងឃើញអ្វីដែលលោកមានចិត្ដគំនិតល្អប្រសើរជាងមុន។
តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីបង្កើន CTR?
អ្នកជំនាញមានច្រើននៃមតិលើបញ្ហានេះ។ ពួកគេភាគច្រើនមានទំនោរទៅនឹងគិតថាអ្នកគួរតែធ្វើការតាមរយៈការផ្សព្វផ្សាយនេះ។ ដើម្បីចាប់ផ្តើមប្រមូលតម្រុយដែលអាចធ្វើបានទាំងអស់។ គុណភាពរបស់ពួកគេ "Yandex" ត្រូវតែវិភាគថានៅពេលដើម្បីពិនិត្យមើលយុទ្ធនាការរបស់អ្នក។ នេះជាពាក្យគន្លឹះល្អប្រសើរជាងមុន, ទាបតម្លៃ។ អ្នកជំនាញនេះបានរកឃើញនៅក្នុងការអនុវត្តជាក់ស្តែង។
កន្លែងទីពីរក្នុងការកែលម្អ CTR នេះត្រូវចំណាយពេលផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដោយខ្លួនវា។ លក្ខខណ្ឌគន្លឹះក្នុងការក្លាយជាចំណងជើងនិងអត្ថបទ។ វាត្រូវតែត្រូវបានដកស្រង់សម្តីនៅពេលដែលអ្នកបង្កើតយុទ្ធនាការមួយ។ "Yandex" យល់ដែលចង់បានសញ្ញាស្តីពីការផ្សព្វផ្សាយការកើតឡើងពិតប្រាកដនៃពាក្យនេះ។ នេះលុបបំបាត់បន្ថែមចំណាប់អារម្មណ៍ដែលមិនមែនជាគោលដៅ។ ដូច្នេះវាមិនបានកាត់បន្ថយ CTR នេះ។
បញ្ឈប់ពាក្យ
វាមានមុខងារសេវាមួយដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកដើម្បីមិនបង្ហាញការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅលើសំណួរជាក់លាក់ទេ។ ពួកគេត្រូវបានហៅថា«ពាក្យឈប់ "។ ឧទាហរណ៍អ្នកចង់បានដើម្បីផ្សព្វផ្សាយអាវ។ ជាការពិតណាស់សំណើទាំងអស់ជាមួយនឹងពាក្យនេះត្រូវគណនានិងអនុម័ត។ នៅពេលដែលអ្នកមានឃ្លាពាក្យគន្លឹះ, អានពួកវាដោយប្រុងប្រយ័ត្ន។ មានការប្រាកដថាដើម្បីក្លាយជា«ការ herring នៅក្រោមអាវរោមសត្វ "ហើយច្រើនបន្ថែមទៀត។ សំណើបែបនេះប្រសិនបើពួកគេមិនត្រូវបានហាមឃាត់, នឹងកាត់បន្ថយពិន្ទុរបស់យើង udorozhat យុទ្ធនាការទាំងមូល។ នោះគឺនៅពេលបង្កើតការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគឺមានសារៈសំខាន់បំផុតដើម្បីធ្វើការចេញឃ្លាគន្លឹះ។
ជ្រើសទស្សនិកជន
ដូចគ្នានេះផងដែរជាចំណុចសំខាន់។ "Yandex" បានផ្តោតទៅលើឃ្លាគន្លឹះ។ ទោះជាយ៉ាងណាមិនមែនគ្រប់គ្នាដែលបានសរសេរសំណើមានប្រាក់ឬសមត្ថភាពក្នុងការទិញទំនិញឬសេវាលំដាប់។ ជាផ្នែកមួយនៃទស្សនិកជននេះគួរតែត្រូវបានកាត់ផ្តាច់។ ទីតាំងនេះមាននៅក្នុងអាយុ, ទីតាំងភូមិសាស្រ្ត។ អ្នកមិនត្រូវការមនុស្សពីម៉ាហ្គាដានមើលការផ្សព្វផ្សាយសម្រាប់ការលក់ផ្កានៅក្នុងក្រុងយ៉ាលតាមួយ? ពួកគេនឹងមិនចំណាយប្រាក់កាក់លើពួកគេជាលទ្ធភាពនៃការដែលថាមនុស្សទាំងនេះមិនមាន។ ដោយសារតែវាជាថ្មីម្តងទៀតគួរតែមើលយ៉ាងជិតស្និតនៅដែលអ្នកផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មរបស់អ្នក។ ធ្វើឱ្យបញ្ឈរនៃអ្នកទិញទំនងទៅវានិងដឹកនាំមួយ។ បន្ទាប់មក "Yandex" នឹងផ្ដល់ឱ្យអ្នកនូវ CTR យ៉ាងខ្លាំងប៉ុន្តែយុទ្ធនាការដោយខ្លួនវាផ្ទាល់ - ប្រាក់ចំណូលធ្ងន់ធ្ងរ។ សូមសំណាងល្អ!
Similar articles
Trending Now